فهرست بستن

بهترین کلینیک تزریق بوتاکس در مشهد 1402+هزینه

کلینیک تزریق بوتاکس در مشهد 1401
3.5/5 - (26 امتیاز)

تزریق بوتاکس (botox) در بهترین کلینیک مشهد در درجه اول به دلیل توانایی کاهش ظاهر چین و چروک صورت مورد توجه قرار می گیرد. آنها همچنین برای درمان بیماری هایی مانند اسپاسم گردن (دیستونی دهانه رحم)، تعریق بیش از حد (هیپرهیدروز)، مثانه بیش فعال و تنبلی چشم استفاده می شوند. تزریق بوتاکس همچنین ممکن است به پیشگیری از میگرن مزمن کمک کند. برای انجام این کار شما زیبا جوی عزیز باید به بهترین دکتر در مشهد مراجعه کنید.
حال در ادامه این مقاله درباره چگونی انجام کار،کاربردآن،هزینه ها،توضیح درباره چرا تزریق بوتاکس میپردازیم.

جهت مشاوره آنلاین و رایگان،تعیین وقت پزشکان زیبایی با شماره ۰۹۱۵۲۵۵۱۶۷۸ تماس حاصل فرمایید.

محتوایی که خواهید خواند:

بوتاکس (botox) چیست :

بوتاکس دارویی است که از سم تولید شده توسط باکتری کلستریدیوم بوتولینوم ساخته می شود. این همان سمی است که باعث یک نوع مسمومیت غذایی خطرناک به نام بوتولیسم می شود. پزشکان از آن در دوزهای کم برای درمان مشکلات سلامتی استفاده می کنند، از جمله: صاف کردن موقت چین و چروک های صورت و بهبود ظاهر شما.

مورد استفاده بوتاکس:

تزریق بوتاکس سیگنال‌های شیمیایی خاصی از اعصاب را مسدود می‌کند، بیشتر سیگنال‌هایی که باعث انقباض ماهیچه‌ها می‌شوند. رایج ترین کاربرد این تزریق ها شل کردن موقت ماهیچه های صورت است که باعث ایجاد چین و چروک در پیشانی و اطراف چشم می شود. تزریق بوتاکس برای درمان شرایطی که بر عملکرد بدن تأثیر می گذارد نیز استفاده می شود.

پریدن چشم. تزریق بوتاکس ممکن است به تسکین انقباض یا انقباض عضلات اطراف چشم کمک کند.
تنبلی چشم. شایع ترین علت تنبلی چشم، عدم تعادل در عضلات مسئول قرار گرفتن چشم است.
انقباضات عضلانی. برخی از بیماری های عصبی، مانند فلج مغزی، می توانند باعث شوند اندام های شما به سمت مرکز خود کشیده شوند. در برخی موارد می توان این ماهیچه های منقبض شده را با تزریق بوتاکس شل کرد.
میگرن مزمن: اگر بیش از 15 روز در ماه میگرن را تجربه می کنید، تزریق بوتاکس ممکن است به کاهش دفعات سردرد کمک کند.

عوارض تزریق بوتاکس:

تزریق بوتاکس زمانی که توسط پزشک مجرب کلینیک تزریق بوتاکس مشهد انجام شود نسبتاً بی خطر است. عوارض و عوارض احتمالی عبارتند از:
درد، تورم یا کبودی در محل تزریق
سردرد یا علائم شبیه آنفولانزا
افتادگی پلک یا ابروهای درهم رفته
لبخند کج یا آب دهان
خشکی چشم یا اشک ریزش زیاد

پزشکان به طور کلی توصیه می کنند در دوران بارداری یا شیردهی از بوتاکس استفاده نکنید. و در افرادی که به پروتئین شیر گاو حساسیت دارند نباید از بوتاکس استفاده شود.

در طول درمان:

تزریق بوتاکس معمولا در مطب پزشک انجام می شود. پزشک شما از یک سوزن نازک برای تزریق مقادیر کمی سم بوتولینوم به پوست یا عضلات شما استفاده می کند. تعداد تزریقات مورد نیاز به عوامل زیادی از جمله وسعت ناحیه تحت درمان بستگی دارد.

بعد از عمل:

به مدت 24 ساعت نواحی تحت درمان را مالش یا ماساژ ندهید. این ممکن است به جلوگیری از انتشار سم به یک منطقه دیگر کمک کند. شما می توانید بلافاصله پس از عمل به فعالیت های عادی خود بازگردید.

نتایج:

بعد از تزریق معمولاً یک تا سه روز پس از درمان شروع به کار می کند. بسته به مشکلی که درمان می شود، اثر ممکن است سه ماه یا بیشتر باقی بماند. برای حفظ اثر، شما نیاز به تزریقات پیگیری منظم دارید.

تفاوت ژل (فیلر) با بوتاکس :

بوتاکس در کلینیک مشهد 1401

نتایج استفاده از بوتاکس:

نتایج تزریق بوتاکس در کلینیک مشهد 1401 هزینه قیمت
نتایج تزریق بوتاکس در کلینیک مشهد

بهترین برند های بوتاکس در کلینیک تزریق بوتاکس مشهد:

داروی نسخه ای که به عضلات تزریق می شود و برای بهبود موقت ظاهر خطوط پیشانی متوسط ​​تا شدید، خطوط پنجه کلاغی و خطوط اخم بین ابروها در بزرگسالان استفاده می شود.
به طور کلی بوتاکس 3-4 ماه دوام می آورد. مطمئناً بیمارانی وجود خواهند داشت که در آن‌ها مدت طولانی‌تر، در محدوده 4-6 ماهه، یا کوتاه‌تر، در محدوده 2 ماهه، طول می‌کشد. همچنین برای افرادی که برای اولین بار مراجعه می کنند، متداول است که متوجه می شوند که ممکن است در ابتدا آنقدر طول نکشد اما ممکن است بعد از درمان دوم بیشتر طول بکشد.

botox-onabotulinu

اثرات هر دو بوتاکس و دیسپورت حدود چهار ماه باقی می ماند، اما اثرات دیسپورت سریعتر از بوتاکس ظاهر می شود – حدود دو روز در مقایسه با جدول زمانی هفته بوتاکس.

dysport بوتاکس دیسپورت دیصپورت

زئومین بهتر است یا بوتاکس؟ زئومین و بوتاکس هر دو برای صاف کردن پوست و خلاص شدن از شر خطوط اخم کار می کنند. در حالی که هر دو از نظر اثربخشی قابل مقایسه هستند، برخی از مطالعات نشان داده‌اند که Xeomin شروع سریع‌تر و مدت زمان طولانی‌تری دارد.
Xeomin نیز تقریباً سه ماه دوام خواهد آورد. با این حال، برخی از بیماران نتایج را تا 6 ماه ادامه داده اند.

Xeomin botox زئومین بوتاکس در بهترین کلینیک تزریق بوتاکس

هزینه تزریق بوتاکس در کلینیک مشهد چقدر است ؟

هزینه تزریق بوتاکس از 600 تومان تا 12000 میباشد. بسته به برند مورد استفاده است.

آیا بوتاکس درد دارد ؟

با بی‌حسی موضعی، عمل بوتاکس می‌تواند تقریباً بدون درد باشد. حتی بدون یک عامل بی‌حس‌کننده، درد بسیار کم است و ممکن است فقط کمی احساس سوزش کنید. تزریق ها بسیار سریع هستند و با یک متخصص پزشکی آموزش دیده، ممکن است متوجه نباشید که چه زمانی اتفاق می افتد.

نتیجه گیری و سخن آخر :

سعی کنید برای انجام کار های زیبایی مخصوصا زیبایی صورت تحقیق لازم را انجام داده و نزد بهترین کلینیک تزریق بوتاکس مشهد و یا هر شهری که هستید تحقیق لازم رو داشته تا نتیجه خوبی از کار داشته باشید.
با آرزوی سلامتی کلینیک پزشکان زیبایی.

راه ارتباطی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *