فهرست بستن

بهترین دستگاه های لیزر مو های زائد 2023

بهترین دستگاه های لیزر مو های زائد 2023
به این صفحه امتیاز دهید

بهترین دستگاه های لیزر مو های زائد 2023

جهت انجام خدمات لیزر مو های زائد در مشهد اینجا کلیک کنید.

معرفی 6 عدد از بهترین دستگاه های لیزر مو های زائد :

فهرست مطالب

1- دستگاه رادو پلاس (rado plus) :

دستگاه لیزر رادو پلاس

دستگاه لیزر رادو پلاس با تکنولوژی منحصر به فرد خود می تواند موهای زائد برای تمامی طیف های پوستی را از بین ببرد و دارای سه طول موج الکس ، دایود ، اندیگ است ،لیزر بار این دستگاه ساخت کمپانی قدرتمند coherent امریکا می باشد و لیزر بار فوق العاده دستگاه رادو پلاس دارای ۱۰ خط ۱۲۰ واتی می باشد که حاصل عمل این ایزر بار توان خروجی 1600 وات واقعی می باشد و سیستم کولینگ این دستگاه دارای یک چیلر قدرتمند با سیستم continuous cooling در درون دستگاه و قطعه TEC خنک کننده و الومینیوم نظامی برای انتقال بهتر سرما در هندپیس می باشد که دمای سطح پوست را تا منفی ۱۵ درجه ی سانتی گراد پایین می اورد و باعث از بین رفتن درد برای بیمار می شود و سیستم پمپ اب دستگاه رادو پلاس ایتالیایی می باشد ؛

  1. این دستگاه مورد تایید وزارت بهداشت ایران است
  2. این دستگاه مورد تایید FDAامریکا است
  3. این دستگاه مورد تایید CEاروپا است
  4. سرعت بسیار بالای دستگاه با استفاده از سیستم FHR

2- دستگاه Cynosure Elite :

دستگاه Cynosure Elite

یک سیستم لیزری با طول موج دوگانه است که برای انواع پوست موثر است. این لیزر الکساندرایت و لیزر Nd:YAG را ترکیب می کند و امکان تطبیق پذیری در درمان نواحی مختلف بدن را فراهم می کند.

3- دستگاه Lumenis Lightsheer :

دستگاره Lumenis Lightsheer

خط دستگاه لیزر موهای زائد Lightsheer، به ویژه Lightsheer Desire، به دلیل کارایی و سرعت خود شناخته شده است. از فناوری لیزر دایود استفاده می کند و نتایج موثر و طولانی مدتی را ارائه می دهد.

4- دستگاه Cutera Xeo :

دستگاه Cutera Xeo

پلت فرم Cutera Xeo همه کاره است و شامل دستگاه های لیزری و مبتنی بر نور برای درمان های مختلف زیبایی، از جمله لیزر موهای زائد است. دارای هندپیس های مختلف است که امکان سفارشی سازی بر اساس نوع پوست و رنگ مو را فراهم می کند.

5- دستگاه Soprano ICE :

دستگاه Soprano ICE

soprani ice که به دلیل رفع موهای زائد بدون درد و موثر شناخته شده است، از فناوری لیزر دایود استفاده می کند. برای انواع پوست مناسب است و برای تجربه راحت‌تر، فولیکول‌های مو را به تدریج گرم می‌کند.

6- دستگاه Alma Soprano Titanium :

دستگاه Alma Soprano Titanium

آلما سوپرانو تیتانیوم: این یک سیستم لیزر دیود پیشرفته است که دارای طول موج های متعدد برای حذف موثر و راحت موهای زائد است. به گونه ای طراحی شده است که سریع، کارآمد و مناسب برای انواع پوست باشد.

سخن آخر :

بسیار مهم است که تأکید شود اثربخشی لیزر موهای زائد تنها به دستگاه مورد استفاده بستگی ندارد، بلکه به مهارت و تجربه پزشک نیز بستگی دارد. قبل از انجام لیزر موهای زائد، افراد باید با یک متخصص دارای مجوز و آموزش دیده مشورت کنند تا با توجه به نوع پوست، رنگ مو و اهداف خاص، مناسب ترین برنامه درمانی را تعیین کنند.

به خاطر داشته باشید که حوزه فناوری لیزر در حال پیشرفت است و ممکن است از آخرین به‌روزرسانی من، دستگاه‌های جدیدی معرفی شده باشند. هنگام بررسی لیزر موهای زائد، توصیه می شود با یک پزشک یا متخصص پوست واجد شرایط مشورت کنید تا به روزترین اطلاعات و مشاوره شخصی را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *