فهرست بستن

انجام prp (پی ار پی) در بهترین کلینیک مشهد + بهترین قیمت + 1402

تزریق prp در بهترین کلینیک مشهد
5/5 - (5 امتیاز)

انجام prp (پی ار پی) در بهترین کلینیک مشهد

مشاوره آنلاین و رایگان 09152551678

prp در کلینیک مشهد

انجام prp (پی ار پی) در بهترین کلینیک مشهد چیست؟

پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) پی ار پی ماده ای است که تصور می شود هنگام تزریق باعث بهبودی می شود.

پلاسما جزئی از خون شما است که حاوی “عوامل” یا پروتئین های خاصی است که به لخته شدن خون شما کمک می کند. همچنین حاوی پروتئین هایی است که از رشد سلولی حمایت می کنند. محققان با جداسازی پلاسما از خون و تغلیظ آن پی آر پی تولید کردند.

ایده این است که تزریق PRP به بافت‌های آسیب‌دیده، بدن شما را برای رشد سلول‌های جدید و سالم تحریک می‌کند و باعث بهبودی می‌شود. از آنجا که فاکتورهای رشد بافت در تزریق رشد آماده شده بیشتر متمرکز هستند ، محققان تصور می کنند که بافت های بدن ممکن است سریعتر بهبود یابند.
انجام prp (پی ار پی) در بهترین کلینیک مشهد

prp پی ار پی در کلینیک پزشکان زیبایی مشهد
کلینیک پی آر پی مو در مشهد
کلینیک پی آر پی مو در مشهد
کلینیک پی آر پی مو در مشهد

موارد مصرف prp پی ار پی:

  1. ریزش مو. پزشکان برای تقویت رشد مو و جلوگیری از ریزش مو، PRP را به پوست سر تزریق کرده اند. بر اساس تحقیقاتی که در سال 2013 انجام شد، تزریق PRP در درمان آلوپسی آندروژنیک، که به عنوان طاسی با الگوی مردانه نیز شناخته می شود، موثر است.ولی برای کسانی که مو های خود را از دست دادند باید به سراغ روش اخر یعنی کاشت مو بروند.

  2. مشکلات تاندونی. تاندون ها نوارهای سفت و ضخیمی از بافت هستند که ماهیچه را به استخوان متصل می کنند. آنها معمولاً پس از آسیب دیر بهبود می یابند. پزشکان از تزریق پی آر پی برای درمان مشکلات مزمن تاندون مانند آرنج تنیس بازان، تاندونیت آشیل در مچ پا و زانوی جامپر که باعث درد در تاندون کشکک زانو می شود، استفاده کرده اند.

  3. تزریق پی آر پی برای درمان آسیب های حاد ورزشی، مانند کشیده شدن عضلات همسترینگ یا رگ به رگ شدن زانو استفاده کرده اند.

  4. ترمیم بعد از انجام عمل جراحی: گاهی  پزشکان پس از جراحی از تزریق پی آر پی برای ترمیم تاندون پاره شده (مثل تاندون روتاتور کاف در شانه) یا رباط ها (مانند رباط صلیبی قدامی) استفاده می کنند.

  5. درمان آرتروز: تزریق پی آر پی در زانو ممکن است به افراد مبتلا به آرتروز کمک کند. یک مطالعه معتبر در سال 2014 نشان داد که تزریق PRP موثرتر از تزریق اسید هیالورونیک (یک درمان سنتی) برای درمان آرتروز است.

انجام prp (پی ار پی) در بهترین کلینیک مشهد چگونه انجام میشود:

متخصص ما نمونه ای از خون شما را می گیرد. مقدار نمونه بستگی به محل تزریق پی ار پی دارد. به عنوان مثال، مقدار خونی که برای تزریق به پوست سر برای یک منبع مورد اعتماد گرفته شد 20 میلی لیتر بود. این مقدار کمی بزرگتر از یک قاشق چایخوری است.
خون در یک سانتریفیوژ قرار می گیرد. این دستگاه خیلی سریع به اطراف می چرخد و باعث جدا شدن اجزای خون می شود. فرایند جداسازی حدود 20 دقیقه به طول می انجامد.
تکنسین ما پلاسمای جدا شده را می گیرد و آن را برای تزریق به ناحیه آسیب دیده آماده می کند.
پزشکان اغلب از تصویربرداری مانند اولتراسوند برای مشخص کردن نواحی خاص برای تزریق مانند تاندون استفاده می کنند. سپس پزشک PRP را به ناحیه آسیب دیده تزریق می کند.
انجام prp (پی ار پی) در بهترین کلینیک مشهد

عوارض prp :

  1. عفونت

  2. آسیب های عصبی

  3. درد در محل تزریق

  4. آسیب بافت

    شما باید این خطرات احتمالی را با پزشک خود و همچنین اقداماتی که برای به حداقل رساندن این خطرات انجام می دهند ، در میان بگذارید.

دوره درمان prp چقدر زمان میبرد:

هنگامی که پی آر پی برای درمان تزریق می شود، ممکن است پزشک به شما توصیه کند که به ناحیه آسیب دیده استراحت دهید. با این حال، این توصیه ها بیشتر مربوط به آسیب و دوره درمان کمتر مربوط به تزریق PRP است. اکثر افراد می توانند به دنبال تزریق PRP به فعالیت های روزانه خود ادامه دهند.

از آنجایی که تزریق PRP برای بهبود بهبود یا رشد در نظر گرفته شده است، ممکن است بعد از تزریق متوجه تفاوت فوری نشوید. با این حال، در چند هفته یا چند ماه، این ناحیه ممکن است سریعتر بهبود یابد یا موهای بیشتری نسبت به آنچه که در صورت عدم تزریق PRP انتظار داشتید رشد کند.
انجام prp (پی ار پی) در بهترین کلینیک مشهد

هزینه prp پی ار پی در مشهد چقدر است؟

هزینه انجام پی ار پی  prp یک میلیون تومان میباشد.

راه های تماس با ما:

جهت خواندن مقاله پی آر پی صورت کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *